Пошук по сайту

Історія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Виховний процес у школі стратегічна мета виховання формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал основні завдання

Виховний процес у школі стратегічна мета виховання формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал основні завдання





Сторінка1/6
  1   2   3   4   5   6


ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ШКОЛІ

СТРАТЕГІЧНА МЕТА ВИХОВАННЯ

Формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.

2. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.

3. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання виховання школярів.

4.Розвиток учнівського самоврядування, його роль у навчально-виховному процесі.

Пріоритетні напрямки виховної роботи у 2014/2015 навчальному році

  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;

  • виховання духовної культури особистості;

  • виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки;

  • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;

  • збагачення народних традицій, звичаїв;

  • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці;

  • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;

  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;

  • формування екологічної культури учнів, гармонії їх відносин з природою;

  • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;

  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;

  • підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;

  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування;

  • організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет;

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ БЛОК



з/п

Заходи

Терміни проведення


Відповідальний

1

Графік чергування по школі.

До 03.09.

До 12.01.

ЗНВР

2

Організація роботи гуртків, секцій (узгодити плани роботи).

До 08.09.

До 12.01.

ЗНВР

3

Сформувати склад ради профілактики правопорушень.

До 22.09.

Голова ради

4

Оновлення соціального паспорту класів, школи

До 22.09.

ЗНВР

Класні керівники

5

Оформлення документів працевлаштування випускників.

До 29.09.

ЗНВР

Класні керівники

6

Узгодити виховні плани класних керівників.

До 15.09.

ЗНВР

7

Вибори членів учнівської ради.


До 22.09.

ЗНВР(контроль) Педагог організатор

8

Обрати органи учнівського самоврядування в класах.


До 22..09.

ЗНВР(контроль) Педаг-організатор

Класні керівники

9

Сформувати загони "Юних пожежних" та "ЮІДР"

До 29.09.

ЗНВР(контроль) Педаг-організатор

10

Організація роботи учнівського лекторію

Протягом року

ЗНВР(контроль)

Педаг- організатор

Учнівське самоврядування

11

Організація роботи волонтерського загону

29.09.

ЗНВР (контроль) Педаг-організатор
  1   2   3   4   5   6

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Опис системи роботи класного керівника Харківської гімназії №152...
Опис системи роботи класного керівника Харківської гімназії №152 Харківської міської ради Харківської області, Пономаренко Юлії Вікторівни,...

«Формування громадянина з демократичним світоглядом шляхом впровадження...
Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, з урахуванням соціального замовлення сьогодення....

Методика проведення інтегрованого уроку конкурсу
Процес навчання у сучасній вищій школі реалізується в межах багатоманітної цілісної системи організаційних форм І методів навчання....

Про стан виховної роботи у 2012-2013 навчальному році
«Забезпечення формування та розвитку креативної інноваційної особистості на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання»...

Урок №1
Моральне виховання виступає провідним чинником всебічного гармонійного розвитку особистості. Морально-духовні цінності кожної особистості...

Місячник трудового виховання І професійної орієнтації «Ми − честь І гордість школи» Завдання
Формування творчої особистості, умілого господаря, що володіє професійною майстерністю

На уроках української мови та літератури, факультативних заняттях та спецкурсах
У них криється основа великого мистецтва формування й розвитку особистості, особистості з природними задатками, яка не терпить насильства,...

Анотований список літератури з теми: «Художньо-естетичне виховання...
Збірка матеріалів науково-практичної конференції вчителів художньо-естетичного циклу, трудового навчання «Художньо-естетичне виховання...

Опис виховної системи класу Назва виховної системи: «Ключі до світу Життя»
Стратегічна ціль моєї системи виховної роботи – це виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського...

Комунальний заклад «нововодолазький санаторний навчально-виховний...
Харківської обласної ради в 2015/2016 навчальному році працюватиме над єдиною проблемною темою: «Впровадження інформаційно-комунікативних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




i.ocvita.com.ua
Головна сторінка