Пошук по сайту

Історія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Кз «Веселівська загальноосівтня школа І-ІІІ ступенів» Криворізької районної ради Дніпропетровської області

Кз «Веселівська загальноосівтня школа І-ІІІ ступенів» Криворізької районної ради Дніпропетровської області





Сторінка1/8
  1   2   3   4   5   6   7   8
КЗ «Веселівська загальноосівтня школа І-ІІІ ступенів» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТКИ


для вивчення біографії письменника та аналізу художнього твору на уроках української літератури


c:\users\andron\documents\фоны презентации\галушка\malcik_s_knigami.jpg

Практико – орієнтовний посібник

Підготувала Ковалевська Г.М.

вчитель української мови

і літератури

Веселе – 2014___________________

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

Затверджено на засіданні шкільного методичного об’єднання учителів гуманітарного циклу Веселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Практико – орієнтовний посібник містить технологічні картки для використання на уроках української літератури під час вивчення біографії письменника та його творчості.

У збірці подано довідник з літератури, пам’ятки та алгоритми роботи з художніми текстами, цитати, крилаті вислови, прислів’я для виконання самостійної творчої роботи.

Посібник призначено для учнів, студентів та учителів – філологів.

c:\users\andron\documents\фоны презентации\ed2435.png

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

Мудрість українських майстрів слова

 “Людина в світ зерно нести повинна , як зерно носить людям колосок” (Г. Коваль).

“Тарас Шевченко! Досить було однієї людини, щоб урятувати цілу націю” (Остап Вишня).

“Чого варті наші тамерлани та наполеони без коня?”

( Олесь Гончар).

“Ми є. Були. І будем ми! Й Вітчизна наша з нами” (І.Багряний).

“Світ ловив мене, та не спіймав” (Григорій Сковорода).

“Вічна слава безсмертю хоробрих, які кличуть на подвиг живих!”(Іван Нехода).

“Вкраїна- це море. Воно червоне. Хто сам – потоне, в гурті – переборе” (Лазар Баранович).

“Магнат, як магніт, кожен добре знає: Сей залізо, а той золото притягає” (Іван Величковський).

“У вбогого трохи є,в жебрака нічого. Понад міру в богача, а досить – ні в кого”( Іван Величковський).

“Ніяка в світі сила нас не зламає, бо нас коріння наше в землі тримає” (Г. Дудка).

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

“Як не буде птахів,то і людське серце стане черствішим”

(М. Стельмах).

“Життя не кінчається смертю, якщо залишається сад”

(В. Терен).

“Я знаю: мова мамина – свята, в ній вічний, незнищенний дух народу” (М.Адаменко).

“Найпрекрасніша мати щаслива, найсолодші кохані вуста, найчистіша душа незрадлива, найскладніша людина проста”  (В. Симоненко).

“Любов до книжки виявляється в тому, що з шостого класу Франко починає збирати свою бібліотеку” (М.Коцюбинський).

“Хочу, щоб ніколи, ніколи не зачерствіло серце” (М.Стельмах).

“Поганий той школяр який учителя не переважить” (Леся  Українка).

“Ми працю любимо, що в творчість перейшла” (М.Рильський).

“Знай, що в світі найтяжче – це серце носити студене!”

( М.Рильський).

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

ЗМІСТ

1.Вступ………………………………………………...3

2.Технологічні картки. ……………………………….5

3.Літературний додаток. ……………………………45

4 Літературні напрями………………………………45

5.Літературні роди і жанри………………………… 48

6.Художні засоби тексту…………………………… 53

7. Пам’ятки для роботи з текстом…………………..59

8.Цитатник «Мудрості життя»……………................63

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

ВСТУП

Посібник містить технологічні картки як варіанти організації роботи учнів на уроках української літератури з використанням інноваційних технологій щодо вивчення особистості письменника та аналізу художнього твору. Полегшує запам’ятовування прочитаних текстів за програмовою та не програмовою літературою, дозволяє учням швидко повторювати опрацьований матеріал перед контрольними уроками, під час підготовки до ЗНО. Збірка також містить «Літературний додаток», в якому подано відомості з теорії літератури, пам’ятки для роботи з текстами, а також тематичні збірки цитат, крилатих висловів відомих людей.Запропоновані інноваційні зразки (схеми, плани, лабораторні роботи, анкети і пошукові розвідки) сприяють більш глибокому пізнанню української літератури, позитивно впливають на формування ключових компетентностей учнів,  моральних якостей і громадянської позиції, розвивають уяву, пізнавальну самостійність та розкривають творчі здібності школярів.

Даний посібник буде цікавим і корисним для школярів, також для молодих учителів – початківців і досвідчених колег – філологів.

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

Мудрість українських майстрів слова

“Хліб і сіль для друга й брата, а для ката – грім”

(В. Коломієць)

“Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь” (Т. Шевченко).

“О мово вкраїнська! Хто любить її , той любить мою Україну!”( В.Сосюра).

“Добру науку приймай, хоч її від простого чуєш; злої ж на ум не бери, хоч би й святий говорив” (Іван Франко).

“Можна вибрати друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати” (В. Симоненко).

” Праця людини – окраса і слава, праця людини – безсмертя її”( В.Симоненко).

“Коли не зможу нічим любій вітчизні прислужитись, в усякому разі з усієї сили намагатимусь ніколи ні в чому не шкодити” (Г. Сковорода).

“Мову чудову, глибинне і пружне слово, немов гостру зброю, дав нам народ” (Д. Павличко).

“Не жди ніколи слушної пори – твоя мовчанка може стать ганьбою!” (Д. Павличко).

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

“Похибки друзів ми повинні вміти виправляти або зносити, коли вони несерйозні” (Г. Сковорода).

“Шукаймо в людях хороше, мов скарби, що давно забуті” (М. Сингаївський).

” Не високо мудруй, але твердо держись, а хто правду лама, з тим ти сміло борись!” ( Іван Франко).

“В обіймах з радістю журба. Одна летить, друга спиня…І йде між ними боротьба, і дужчий хто не знаю я…”

( О. Олесь).

“Хай живе неоднаковість, слава відмінностям!”

( Павло Загребельний).

“Лиш мати – вміє жити, аби світитися, немов зоря”

(Василь Стус).

“Не скажу, що й досі вірю я у справедливість юних дум” (Дмитро Фальківський).

“Ти приймеш знов життя і так захочеш жити, його пізнавши глибоко, до дна” ( Олена Теліга).

“Щоб юнацтво України присягало свято на прапори жовто-сині за свій край вмирати” ( Оксана Лятуринська).


для роботи з текстами програмового та позапрограмового матеріалу

ТЕХНОЛОГІЧНІ

КАРТКИ
c:\users\andron\documents\фоны презентации\фони\1240557171_ya-v-shkole-1.jpgc:\users\andron\documents\фоны презентации\картинки\девочка с книгой.jpg


для самостійної роботи

з художніми текстами


Алгоритм роботи

з технологічними картками

1. Технологічні картки призначені для самостійного заповнювання учнями під час роботи над текстами програмової літератури та з додатковими джерелами у підготовці до уроків.

2. Подані картки можуть бути використані вителем для здійснення операцій на закріплення вивченого або контролю та обліку знань учня.

3. Робота з картками допоможе учням у підготовці до залікових контрольних уроків, іспитів та ЗНО, так як містить стислий зміст основних відомостей з літератури.

4. Якщо виникають труднощі під час виконання завдань, то загляньте в додаток , який має памятки, літературний довідничок та цитатник, вони зорієнтують вас у світі літературних термінів і понять.

5. Памятайте: праця і пошук – запорука успіху!

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

Мудрість українських майстрів слова

“Гримить! Тайна дрож пронимає народи,- мабуть благодатная хвиля надходить” (Іван Франко).

“Все гине – слава не поляже” (Тарас Шевченко).

” Діла добрих оновлюються – діла злих гинуть”

( Тарас Шевченко).

“Не завидуй багатому: багатий не знає ні приязні, ні любові…”( Тарас Шевченко).

“І гнів, і муку неозору співаю я в ці дні журби, коли лакеї йдуть угору й мовчать раби…” ( В. Сосюра).

“Поезія жити не може на смітнику, а без неї життя злочин” (М. Коцюбинський).

“Хай юність догорить – ми віддані життю і нам воздасться в славі” ( Василь Стус).

“Мужича правда єсть колюча, а панська на всі боки гнуча” (Іван Котляревський).

“При щирості між людьми при глибокій і міцній симпатії, ніякий риск не страшний”( Леся Українка).

“Орлині крила маєм за плечима, самі ж кайданами прикуті до землі”( Леся Українка).

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

“Мужність не дається напрокат”(Ліна Костенко);

“Ми смертні. Та знайте: народ не вмира”(Б. Олійник).

” Я додам вам раду щиру: і при щасті майте міру”

( Леонід Глібов).

” Як не мудруй, а правди ніде діти” ( Леонід Глібов).

” Якщо ти за все життя не посадив жодного дерева – плати за чисте повітря” ( О. Довженко).

” Щоб жить – ні в кого права не питаюсь. Щоб жить – я всі кайдани розірву” (П. Тичина).

“Ліпше вмерти біжучи, ніж жити гниючи”( Іван Багряний).

“Пан гуляв у себе в замку – у ярмі стогнали люди”

(Леся Українка).

“Всі великі творіння Данте, Рафаеля, Сервантеса, Шевченка – це теж творіння не пера і пензля, а творіння духу” ( Євген Сверстюк).

“В нас вважається хорошим письменником той, хто гарно себе піарить” (Володимир Лис).

“Мистецтво має людину підтягувати і піднімати, воно не має ії опускати” ( Галина Вдовиченко).

Картка №1

Літературний портрет митця

Схема вивчення біографії письменника

1.Справжнє прізвище, ім’я та по батькові, роки життя------
2.Псевдонім чи узагальнююче ім’я(причина його появи)---
3.Епіграф, цитата чи крилатий вираз про письменника------
4.Родина----------------------------------------------------------------


5.Освіта-----------------------------------------------------------------
6.Риси характеру-----------------------------------------------------
6. Захоплення: а) улюблені письменники, твори--------------

б) улюблені види мистецтва, митці (театр, музика, живопис)

в) улюблені заняття й природне обдарування -----------------
7.Сфера діяльності---------------------------------------------------
8. Світоглядна позиція----------------------------------------------
9. Твори-----------------------------------------------------------------
10. Своєрідність творчої манери (стилю)-----------------------

Дата_____________ Прізвище учня_________________

Літературний портрет письменника
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Оцінка__________ Підпис учителя_________________

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

c:\users\andron\documents\фоны презентации\295ed8023908.gif

Пошана мові
Мова – це наша національна ознака, в мові - наша культура, сутність нашої свідомості (Іван Огієнко).
Мова вдосконалює серце і розум народу, розвиває їх (Олесь Гончар).
Щоб любити – треба знати, а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну, величну й багатогранну річ, як мова, треба її любити (Василь Сухомлинський).
Бринить-співає наша мова,

Чарує, тішить і п'янить (Олександр Олесь).
Раби – це нація, котра не має Слова. Тому й не зможе захистить себе (Оксана Пахльовська).
Мова – це форма нашого життя, життя культурного й національного, це форма національного організування

(Іван Огієнко).
Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Ми повинні бути свідомі того, що мовна проблема для нас актуальна і на початку ХХІ століття, і якщо ми не схаменемося, то матимемо дуже невтішну перспективу

(Ліна Костенко).

Картка № 2

Есе

Значення творчості письменника
1.Місце письменника в розвитку національної літератури--
2. Місце письменника в розвитку світової літератури-------
3.Основні проблеми епохи й відношення до них митця------
4.Традиції й новаторство письменника в області:

- ідейного наповнення--------------------------------------------
- тематики, проблематики---------------------------------------
- творчого методу й стилю--------------------------------------
- жанру--------------------------------------------------------------
- мовного стилю---------------------------------------------------
5. Оцінка творчості письменника класиками літератури, критики---------------------------------------------------------------
  1   2   3   4   5   6   7   8

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

«Валівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Криворізької районної ради

Голубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомосковської...
Леніна, 17, с. Голубівка, Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51230

Методичні рекомендації щодо написання дослідницької роботи Програма...
Виноградівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів П`ятихатської районної ради Дніпропетровської області

Голубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомосковської...
Леніна, буд. 17, с. Голубівка, Новомосковський район, Дніпропетровська обл.,51230, тел. (05693)53193

Голубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомосковської...
Леніна, буд. 17, с. Голубівка, Новомосковський район, Дніпропетровська обл.,51230, тел. (05693)53193

Голубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомосковської...
Леніна, буд. 17, с. Голубівка, Новомосковський район, Дніпропетровська обл.,51230, тел. (05693)53193

Виконкому Жовтневої районної у місті ради Криворізька загальноосвітня...
Управління освіти І науки виконкому Криворізької міської ради Інноваційно-методичний центр Криворізький державний педагогічний університет...

Дослідження структурно семантичних особливостей номінативних одиниць...
Науковий керівник: Тарнева Олена Едуардівна, вчитель англійської мови Криворізької загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ...

Уроку: навчальна
Пагутяк Ірина Олександрівна, кзо «Петриківська неповна середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської...

Немирівська районна державна адміністрація вінницької області
На виконання п. 3 наказу відділу освіти Немирівської районної державної дміністрації від 31 серпня 2015 року №202 «Про ліквідацію...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




i.ocvita.com.ua
Головна сторінка