Пошук по сайту

Історія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Питання до диференційованого заліку «Всесвітня історія»

Питання до диференційованого заліку «Всесвітня історія»





Питання до диференційованого заліку «Всесвітня історія»


  1. Періодизація світового розвитку з 1914 по 1939 р.р.

  2. Причини першої світової війни.

  3. Паризька мирна конференція та її головні рішення.

  4. Створення та діяльність Ліги Націй у міжвоєнний період.

  5. Завершення складання Версальсько-Вашингтонської системи.

  6. Прийняття та наслідки реалізації планів Дауеса та Юнга для Німеччини.

  7. Російська революція 1917 року, її причини та початок.

  8. „Новий курс” Ф. Рузвельта та його історичне значення.

  9. Франція в 20-30 роки. Діяльність уряду Народного Фронту.

  10. Тоталітаризм, ознаки тоталітарних режимів.

  11. Установлення фашистської диктатури в Італії. Б. Муссоліні.

  12. Встановлення нацистської диктатури А. Гітлера, наслідки цього для Німеччини та світу.

  13. Громадянська війна в Іспанії 1936-1939 роки Ставлення великих держав до цього конфлікту.

  14. Відновлення державної незалежності Польщі. Ю. Пілсудський.

  15. Утворення Чехо-Словаччини. Т. Масарик.

  16. Мюнхенська угода і загарбання Чехо-Словаччини.

  17. Національно – визвольна боротьба народів Індії в 20-30 роки ХХ століття. Діяльність М. Ганді.

  18. Політика „умиротворення” агресора на передодні II світової війни, її наслідки.

  19. Радянсько-німецький пакт про ненапад від 23 серпня 1939 року та таємний додатковий протокол до нього. Вплив угоди на подальший розвиток подій.

  20. Створення антигітлерівської коаліції в роки Другої світової війни.

  21. Створення ООН. Україна – співзасновниця ООН. Роль ООН в повоєнному світі.

  22. Рух Опору в окупованих країнах Європи в роки Другої світової війни.

  23. Кримська (Ялтинська) та Берлінська (Потсдамська) Конференції. Підсумки війни в Європі.

  24. План Маршала, його роль у відбудові повоєнної Західної Європи.

  25. США наприкінці ХХ- на початку ХХІ століття. Українці у США.

  26. Діяльність М. Тетчер. „Тетчеризм”, його сутність та наслідки для Великої Британії.

  27. П’ята республіка у Франції. Політика Шарля де Голя.

  28. Об’єднання Німеччини, сучасний стан країни.

  29. Демократичні революції 1989-1991 років у країнах Центральної та Східної Європи.

  30. Причини розпаду Югославії, громадянська війна та її наслідки.

  31. Японське „економічне диво”. Розвиток Японії на сучасному етапі.

  32. Політика реформ у Китаї наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Українсько-китайські відносини.

  33. Причини та початок „холодної війни”.

  34. Розрядка міжнародної напруги у 70-х роках. Гельсінський процес.

  35. Оздоровлення міжнародних відносин на рубежі 80-90 років. Закінчення „холодної війни”.

  36. Міжнародний тероризм на сучасному етапі.

  37. Інтеграційні процеси в сучасній Європі. Місце України в загальноєвропейському процесі.

  38. Розширення Європейського Союзу та НАТО. Місце України в цьому процесі.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок засвоєння нових знань І формування вмінь. Обладнання: підручник...
Тема: Найважливіші досягнення науки І техніки, їх вплив на повсякденне життя людей. Всесвітня історія 10 клас. Сл 1

Питання, які виносяться на самоопрацювання з предмета «Всесвітня історія» для студентів І курсу
Зміна статусу жінки в суспільстві у ході війни. Проблема репарацій. Плани Дауеса І юнга

Паралельно-синхронний календарний план із всесвітньої історії та...
Підручник. Щупак І. Я. Всесвітня історія. Новітній період (1939-2011рр.): підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів....

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України....
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи» вд «Освіта» Наказ монмолодьспорту...

Історія та правознавстово
Бевза Ю. В. Особливості національно-визвольного руху Індії в першій половині ХХ ст. Всесвітня історія. 10 клас. /Бевза Ю. В. // Історія...

Уроку
Всесвітня історія. Історія України / О.І. Пометун, П. В. Мороз, Ю. Б. Малієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014

Великописарівської районної ради сумської області
Конспект уроку з інтегрованого курсу «Всесвітня історія, історія України», 6 клас

Великописарівської районної ради сумської області
Конспект уроку з інтегрованого курсу «Всесвітня історія, історія України», 6 клас

Календарно-тематичне планування з історії 5 9 класи
Всесвітня історія. Історія України. Бандровський О. Г., Власов В. С., Видавництво: Генеза, – 2014

Великописарівської районної ради сумської області
Конспект уроку з інтегрованого курсу «Всесвітня історія, історія України», 6 клас



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




i.ocvita.com.ua
Головна сторінка